Pagina's

dinsdag 13 april 2010

Eindelijk online

Ben al een tijdje aan het zoeken en proberen, maar heb hem nu eingelijk online gekregen.
Wil niet zeggen dat ik precies weet hoe het werkt maar kom steeds een stapje verder.

Ik ga op dit blog een scrap/fotografeerdagboek bij houden en de belevenissen op scrapgebied.
Hoop dat jullie het een leuke blog vinden, zelf kan ik altijd genoeg inspiratie opdoen van andere blogs.

Verder ga ik me verdiepen in het kleuren met Copics en zal daarover ook mijn bevindingen en resultaten laten zien.

1 opmerking:

marja zei

hihi volgens mij je eerste bbtje! leuk hoor een blog! je leert het snel genoeg als je er eenmaal mee bezig bent, is redelijk logisch te volgen allemaal!
maarre als ik zo vrij mag zijn... ik ben zo benieuwd naar een foto van je gezicht (van voren dan)
veel blog-plezier!