Pagina's

donderdag 29 april 2010

Het resultaat....

van de Copic workshop bij Jose van Scrapaddiction.
Vanaf 1 mei gaat ze startpakketjes verkopen van Copic's zodat mensen ook precies weten welke kleuren met elkaar matchen waarbij je dan ook een mini-workshopje bij krijgt zodat je meteen aan de slag kunt.


Nu mocht ik afgelopen dinsdag even proefkonijn zijn, buiten dat het ontzettend gezellig was heb ik ook enorm veel geleerd over de Copic's.
Van de kleuren tot aan gewoon wat handige tips en trucks, nu ben ik ook echt over het worden toch echt de Copic's :-)
Dat word sparen voor alle 144 kleuren.. Sinterklaas u bent welkom!! *LOL* 

Eerst even gekleurd zoals ik het altijd doe en later gecorrigeerd met de tips van Jose, maar heb hem helaas niet mijn eerste bewaard om het resultaat te vergelijken dus heb ik even gekeken naar mijn ouwe kaartjes om toch het verschil nog even te laten zien.

Dit is gekleurd op mijn eigen (kinderlijke) manier 












Dit is mijn eerste kaartje gemaakt met de tips en trucks van Jose (jurkje heb ik zelf de kleuren van uitgezocht) dacht leuk in de trant van Koninginnedag maar deze kleuren bleken niet echt met elkaar te matchen, maar voor de eerste keer niet zo heel slecht.











En de tweede om even te oefenen en te kijken wat voor kleuren Copic in het assortiment heeft.










Ik vond het ontzettend leuk maar ook echt zeer verslavend, net even wat digi stamps geprint en even verder oefenen met mijn eigen 14 copic's.
JOSE ONTZETTEND BEDANKT...!!

Geen opmerkingen: