Pagina's

dinsdag 15 juni 2010

Nieuwe inspiratie

Ik ben al een tijdje niet meer op mijn blog geweest, door mijn operatie had ik totaal geen inspiratie meer. 
Ik heb een tijdje gekeken om een bigshot of een cuttlebug aan te schaffen maar elke keer heb ik me er van kunnen weerhouden, nu mijn vakantiegeld er was mocht ik mezelf verwennen (mijn eigen ikke - aardig he? LOL), en wat denk je heeft Nicole haar Bigshot te koop staan op haar blog, dus toch maar overstag gegaan.
Vanmorgen kreeg ik mijn vriend zo gek om even mee te rijden, en heb ik hem opgehaald, thuis aangekomen ben ik meteen aan het stoeien geweest en gelijk inspiratie om weer wat leuke kaartjes te maken.

Mijn nieuwe aanwinst...!!










Verjaardagskaart













Verjaardagskaart











Bedankt kaartje voor mijn schoonmoeder,
omdat ze me zo lief verzorgd heeft











Zoals je kunt zien heb ik pas een soort spellbinder, dus gelijk even internetshoppen
voor een paar leuke spellbinders, mocht iemand wat weten voor een leuke prijs??
Dan houd ik me aanbevolen HAHA

1 opmerking:

Sandra zei

gefeliciteerd met je super aankoop, ik heb deze ook en ik kan hem niet meer missen, je kaartjes zijn prachtig geworden. bij harlekino gulpen( webwinkel) hebben ze ze de spelbinders meestal al voor 17.95 ipv bij sommige 22,95
succes
groetjes sandra