Pagina's

woensdag 21 juli 2010

# Challenge Charisma Cardz

Deze LO heb ik gemaakt aan de hand van een uitdaging van Charisma Cardz.
De kleur was PINK.

This LO I made using a challenge Charisma Cardz
The color was PINK.















Dit ben ik als baby, in de box in slaap gevallen met mijn flesje. Is het niet schattig?
Het patroonpapier vond ik er zo leuk bij passen omdat we vroeger zo een motiefje hadden in het behang alleen dan in het bruin.

This is me as baby fell asleep in the box with my bottle. Is not it cute? 
The pattern paper I found so much to fit because we had used as a motif in the wallpaper only in brown.

1 opmerking:

Sandra zei

dat ziet er erg mooi uit zeg en wat een lieve foto van je zelf, leuk is dat om dat zo als lo tebewerken komt een foto nog mooier tot zijn recht
groetjes sandra